Center 101, 2393 Črna na Koroškem
02 87 048 10
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
A A A

Tajnica občinske uprave (uradnik na položaju)

Št. izvajalcev: 1
Opis vodstvenih nalog:

  • neposredno vodenje občinske uprave,
  • načrtovanje, organiziranje, usmerjanje in nadzorovanje opravljanja dela v občinski upravi,
  • odločanje o zadevah iz delovnega področja občinske uprave,
  • opravljanje najzahtevnejših strokovnih nalog v občinski upravi,
  • vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte,
  • vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih na prvi stopnji.

Opis delovnih nalog:

  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih dokumentov,
  • opravljanje najzahtevnejših nalog v občinski upravi,
  • skrb za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
  • priprava splošnih aktov občine,
  • priprava programskih izhodišč pri izdelavi prostorskih aktov,
  • izvajanje postopkov javnih naročil,
  • priprava pogodb,
  • opravljanje drugih nalog po pooblastilu ali nalogu župana.

Višji svetovalec za družbene dejavnosti

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • izvaja strokovne naloge in dela na področju stanovanjske in socialne dejavnosti;
  • opravlja strokovna dela s področja otroškega varstva in šolske dejavnosti ;
  • opravlja administrativna dela za občinski svet in občinske odbore ter komisije ;
  • zbira gradiva za seje ter pri tem sodeluje z županom in občinsko upravo:
  • vodi zapisnike sveta in stalnih komisij ter posreduje sklepe v izvajanje ;
  • skrbi za objavo predpisov;
  • skrbi za arhiviranje gradiv, zapisnikov in aktov občinskega sveta ter stalnih komisij ;
  • skrbi za gradivo, zapisnike ter sklepe delovnih teles ;
  • izvaja javna naročila;
  • izvaja in vodi kadrovsko evidenco;
  • vodenje evidenc in priprava informacij na njihovi podlagi,
  • izdajanje potrdil iz zahtevnih evidenc oziroma o dejstvih, o katerih organ ne vodi evidence, pa zakon določa izdajo potrdila o dejstvu,
  • vodenje zahtevnih upravnih postopkov na prvi stopnji,
  • opravlja druge naloge, ki po svoji naravi spadajo v to področje ter druge naloge po navodilu nadrejenih.

Vodja režijskega obrata

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • vodenje režijskega obrata in izvajanje strokovnega in organizacijskega dela za izvajanje nalog komunalnih dejavnosti,
  • vodenje in organiziranje zimskih in letnih vzdrževalnih del na cestah,
  • izdelovanje strokovnih podlag za izvajanje občinskega programa na področju komunalnih dejavnosti,
  • izvajanje postopkov za pripravo upravne in tehnične dokumentacije za realizacijo občinskih programov na področju občinskih gospodarskih javnih služb,
  • izdelovanje dokumentacije za prijave na razpise resornih ministrstev za pridobivanje dodatnih državnih sredstev,
  • opravljanje organizacije, vodenja in mentorstva za realizacijo programov javnih del,
  • koordiniranje dela in sodelovanje pri izvajanju projektov gradnje državne infrastrukture v občini,
  • opravlja zbiranje in urejanje podatkov ter izdelavo analiz, poročil, informacij, predlogov za sprejem občinskih normativnih aktov;
  • opravljanje dela po navodilu nadrejenih.

Računovodja

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • sodeluje pri pripravi proračuna;
  • vodi glavno knjigo;
  • sestavlja vsa potrebna poročila (mesečno poročilo o realizaciji proračuna, zaključni račun, premoženjska bilanca, statistična poročila,...)
  • ugotavlja presežke in primanjkljaj proračuna, vodi investicije;
  • arhivira dokumentacijo;
  • vodi evidenco osnovnih sredstev in drobnega inventarja ter obračunava amortizacijo in revalorizacijo osnovnih sredstev;
  • vodi plačilni promet;
  • opravlja druge finančne in knjigovodske naloge;
  • spremlja predpise s področja javnih in drugih financ;
  • izdeluje zaključni račun in premoženjsko bilanco;
  • obračun plač zaposlenih;
  • druge naloge po navodilu nadrejenih.

Knjigovodja

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • vodenje evidence za odmero nadomestil za uporabo stavbnih zemljišč v Občini;
  • priprava izvršilnih predlogov za komunalne storitve in vodenje evidenc o izvršilnih postopkih;
  • vodenje saldakontov dobaviteljev;
  • nakazovanje obveznosti;
  • knjiženje glavne knjige;
  • izdeluje mesečno poročilo za Ministrstvo za finance o prihodkih in odhodkih, računofinančnih terjatev in naložb;
  • izračun finančnih intervencij kmetom;
  • druga potrebna dela po navodilih nadrejenih.

Knjigovodja za komunalne zadeve

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • obračun komunalnih storitev (vodenje evidence uporabnikov komunalnih storitev, izdaja položnic);
  • obračun najemnine grobov (vodenje evidence izplačil, izterjava);
  • saldakonti kupcev in dobaviteljev;
  • knjiženje in evidenca faktur;
  • obračun drugih izplačil (pogodbeno delo, avtorski honorar, kmetijske storitve, sejnine,...);
  • fakturiranje;
  • priprava podatkov za odmero dohodnine za DURS;
  • ter druge naloge po navodilu nadrejenih

Administrator

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • opravlja administrativna in strojepisna dela za župana in za notranje organizacijske enote ;
  • vodi evidenco prispele in odpravljene pošte za občinsko upravo ;
  • posreduje telefonske pogovore ;
  • tehnično organizira sestanke ;
  • arhivira spise in drugo gradivo ;
  • skrbi za reprodukcijski in potrošni material ;
  • vodi evidenco prisotnih ;
  • opravljanje dejanj v zvezi z izdajanjem potrdil iz enostavnih evidenc,
  • vodenje evidenc,
  • izvajanje tajniških nalog,
  • opravlja druge naloge po navodilih župana.

Pripravnik-svetovalec

Št. izvajalcev: 2
Opis delovnih nalog:

  • opravlja administrativna in strojepisna dela za župana in za notranje organizacijske enote ;
  • vodi evidenco prispele in odpravljene pošte za občinsko upravo ;
  • posreduje telefonske pogovore ;
  • tehnično organizira sestanke ;
  • arhivira spise in drugo gradivo ;
  • skrbi za reprodukcijski in potrošni material ;
  • vodi evidenco prisotnih ;
  • opravljanje dejanj v zvezi z izdajanjem potrdil iz enostavnih evidenc,
  • vodenje evidenc,
  • izvajanje tajniških nalog,
  • opravlja druge naloge po navodilih župana.

Čistilec / čistilka

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • čiščenje prostorov, notranje opreme in delovnih sredstev,
  • čiščenje in urejanje okolice.

Vzdrževalec

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • izvajanje nalog s področja gospodarskih javnih služb,
  • vzdrževanje komunalnih in drugih objektov v občini,
  • izvajanje drugih nalog s področja komunalnih dejavnosti.

Komunalni delavec

Št. izvajalcev: 3
Opis delovnih nalog:

  • izvajanje nalog s področja gospodarskih javnih služb,
  • vzdrževanje komunalnih in drugih objektov v občini,
  • izvajanje drugih nalog s področja komunalnih dejavnosti.

Mizar

Št. izvajalcev: 1
Opis delovnih nalog:

  • opravljanje vseh mizarskih in hišniških del na vseh objektih, ki so v lasti občine;
  • skrbi za izvajanje nemotenega dela na objektih , ki so v lastni občine;
  • vzdrževanje mostov na občinskih cestah;
  • izdelava lesenih škarp (»širm«) na območju občine;
  • izdelava in vzdrževanje lesenih ograj na območju občine;
  • priprava in obdelava lesa;
  • opravljanje dežurstva v času izvajanja zimske službe