Center 101, 2393 Črna na Koroškem
02 87 048 10
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
DONACIJE POPLAVE 2023

Denarno pomoč za prizadete v občini Črna na Koroškem lahko nakažete na:

TRR: SI56 0110 0010 0007 227
SKLIC: 00 2393
NAMEN NAKAZILA: POPLAVE 2023
BIC BANKE: BSLJSI2X
KODA NAMENA: CHAR.

Hvala vam za vašo pomoč.

A A A

Gremo na izlet po dolini Bistre

Dolina Bistre, po kateri teče potok Bistra, je ujeta med vrhovi Bela peč (1423 m) in Veliki Travnik (1637 m) na jugu ter Oražev hrib (1300 m) in Kneževa špica (1222 m) na severu. Kmečki domovi so večinoma na dnu doline, pobočja nad njo so strma in gozdnata. Posebnost Bistre so koroški čebelnjaki, ki so se v največji meri ohranili prav na tem območju.

Med naravnimi znamenitostmi so stara in redka drevesa, posebnost pa so smreke-svečniki v Ježevih repih. V času 2. svetovne vojne je delovala pod Belo pečjo partizanska bolnišnica, ki je obnovljena in posvečena borki Pepci Tomazin.

Iz središča vasi se napotimo zahodno, v smeri Koprivne, mimo banke, do kamnitega mostu čez Mežo. Prečkamo most in pot nadaljujemo mimo kmetije Pongračič in potem tam takoj zavijemo na levo. In že smo na poti proti dolini Bistre. Kar hitro se že tudi lahko malo ustavimo in umirimo dušo in srce v naravnem parku Bistra. Potem pa veselo naprej občudovat prelepo naravo.

Želimo vam lep in prijeten vikend